Kjøpsvilkår


KONTAKT OSS

Adresse:
ARNICA SHOP
Hollenderstien 17
1560 Larkollen

E-post: 
renatamonie0@gmail.com

Telefon: 
+4793607896

Organisasjonsnummer: 
976263456

Kontaktskjema

Du kan kontakte oss med alle kontaktmåter ovenfor. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via kontaktskjema-knappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.



KUNDEINFORMASJON

Opplysninger du gir til oss vil ikke bli gitt videre og er bare tilgjengelige for personer tilknyttet oss. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes. I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. 

Kjøpsvilkår Arnica-Shop https://www.arnica-shop.no

Følgende salgs- og leveringsbetingelser gjelder for alle leveranser fra Arnica-shop

Produktinformasjon og veiledning/produktsupport

På vår webside finnes det gode norske produktbeskrivelser for hvert produkt, inkludert dosering og bruk.  Om forhandler ønsker mer hjelp til å finne rett produkt er det bare å ta kontakt med oss så hjelper vi til så godt det lar seg gjøre.

Pris og betaling:

Ved ordre får forhandler faktura og siden Arnica-shop er nyetablert ønsker vi at forhandler betaler faktura før ordren sendes. 
Alle priser fra Arnica-shop på nettstedet https://www.arnica-shop.no  er eks. mva og med forbehold om skrivefeil.
For bestillinger under kr 1000, – forbeholder vi oss retten til å belaste administrasjonsgebyr på 250, – for å håndtere bestillingen din.

Markedsføring og salg:

Forhandlere kan bruke alt av produkt tekster og bilder fra https://www.arnica-shop.no og de henvendelser Arnica-shop får fra direkte kunder vil videresendes til nærmest butikk.
I tillegg vil også forhandleren bli markedsført og nevnt i sosiale medier som facebook og instagram, samt logo og adresse vil bli oppført på vår hjemmeside.

Leveringstid og transport og lagerhold

Produktene som tilbys fra de ulike produsentene har mange forskjellige størrelser, vi kan ved avtale skaffe alle med litt leveringstid.   I en oppstartfase så kan det variere noe på vårt lagerhold avhengig av etterspørsel på ulike tidspunkt.
Vi sender ut varer med MyBring  
Hvis du ønsker å hente varene dine personlig, kan du kontakte oss på telefon 93607896 eller mail: post@arnica-shop.no  for å avtale.
Når du bestiller vil frakten automatisk bli beregnet og legges til på faktura. 
I startfasen vil vi forsøke å ha mest mulig på lager – og når faktura er betalt sender vi ut gjerne med l – 2 dager s leveringstid.  Vi er raske på å gi tilbakemelding om noe skulle bli utsolgt.

 

SIKKER BETALING

Hvem kan handle på nett?

For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg. Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.

Trygt kjøp

Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel. 


Betaling

Du vil bli belastet for ordrebeløpet når din pakke blir sendt fra oss.

Moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.

Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner.


LEVERINGSBETINGELSER

Leveringstid

De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager.  Normalt pakkes og sendes disse ut første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling.  En forsendelse tar vanligvis 2-4 virkedager.


Frakt og gebyr

Alle våre forsendelser går med Bring. 

Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut

 

Uavhentede pakker

Hentefrist for pakker er to uker. Om den ikke hentes innen da sendes den automatisk tilbake til oss. Du vil da få en anmerkning i kunderegisteret, som innebærer at du ikke kan foreta nye bestillinger. For å løse opp denne sperren må du ta kontakt med oss.

Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Bring. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg  til dekning av våre kostnader til porto, oppkravsgebyr, returporto og merarbeid.

Retur av varer - Angrerett

Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg. 

Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.

Klagefrister

1. Feil ved leveranse

Hvis du mottar et defekt eller et feillevert produkt, ta kontakt på mail eller på telefon. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 1 måneder etter levering.

Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.

2. Feil under garantitiden

Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering).  Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på mail eller på telefon. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.

3. Reklamasjon

Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.

Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!

Meny